مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

یا زهرا(س)

می خواست بره و بچه ها منتظرش بودن...
حس عجیبی داشت،  انگار می دونست این دفعه برگشتنی نیست!
اضطراب داشت که چجوری با مادر خداحافظی کنه...
با خودش می گفت: «یعنی الان چی می خواد بگه، من که طاقت ندارم بشنوم...»
فکر می کرد الان قراره بشنوه که پسرم زود برگرد! من رو تنها نذار و زود به زود بهم زنگ بزن و...
بالاخره دلش رو زد به دریا و رفت جلو،   دست مادر رو بوسید و از زیر قرآن ردش کرد...
منتظر شنیدن شد که یه دفعه مادر گفت:
«خداحافظ پسرم، سلام من رو به حضرت زهرا(س) برسون»

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۵)

سلام داش
مطالب وبتو خییییییییییلی عالی انتخاب کردی...
اگه به وب منم سر بزنی خوشحال میشم
با تبادل موافقی؟؟؟
یا علی
  • نون والقلم
  • چقد دلم ریخت وقتی یهو جلو چشمام این جمله سبز شد:
    من الغریب الی الحبیب...
    بدانیم شمری که سر امام حسین را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت
  • آسمانی های زمین
  • گاهی بساط عشق خودش جور می شود ......
    ممنون از حضورتون
  • طلبه پاسخگو
  • با عرض سلام وادب

    ممنون از حضور گرمتان.
    حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه رو به شما دوست عزیز تبریک عرض میکنم


    امام صادق (ع) فرمود : روزه ماه رمضان ذخیره بنده برای روز قیامت است ، هیچ بنده ای در ماه شعبان روزه زیاد نمی گیرد مگر اینکه خداوند امور معیشتی اش را اصلاح میگرداند و شر دشمنش را بر طرف می نماید ، هرکس یک روز از ماه شعبان را روزه بگیرد کمترین پاداشش این است که بهشت بر او واجب میگردد


    یاعلی
  • ابوالفضل منظوری امامزاده
  • سلام علیکم

    اومدم یه سلام ویه خسته نباشید بگم به شما دوستان گلم

    خدانگهدار.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی