مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

بی بی سه ساله

عمه جون

اگر عمو عباس رو دیدی

بهش بگو حرمله خیلی سرم داد میزنه ...




بمیر الهی

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۵)

  • مرتضی جهانتیغ
  •   خدایا
     چه صبری داری 

    آبروی حسین به کهکشان می ارزد ، یک موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا که حسین بیش از آن می ارزد./

    کربلا مدرسه ایست با کلاسهای مقدس و ناب و بی نظیر که باید درس گرفت.
    اینجا همه زیبایی های عالم جمع شده ان هر چه سخت تر زیبا تر .
    و تو صحنه ای زیباتر از صحنه های ناب عاشورا را در تمام طول تاریخ نخواهی دید.
     التماس دعا[گل]
     منتظر نگاهای گرمتون هستم
    ای وااای :(((
  • سادات(گل نرگس)
  • دلم شیدایی خال اباالفضل
    بسان سایه دنبال اباالفضل
    یقین دارم که مهدی خواهد آمد
    اگر سالی شود سال اباالفضل.عزاداری هایتان قبول انشاالله...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی