مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

خـــــــــــدا

خـــــــــدایا !

یعنی منم می تونم شهید بشم

انشالله

دعا کنید برای ما

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۴)

به راستی چه چیزی شهدا را به مقام شهادت رساند؟
آیا مقام شهادت دست نیافتنی ست؟
هرگز!
خصوصیات مشترک تمام شهدا انجام واجبات و ترک محرمات بوده است...
پس بسم الله...
ما هم می توانیم شهید شویم!
  • خادم الشهدا
  • سلام دوست من همه دوست دارن به شهادت برسه پس چه بهتر ...

    دعا میکنم هر کس که دلش میخواد به شهادت برسه شاید خدا ......منم به

    شهادت برسونه در پناه خدا
  • خادم الشهدا
  • سلام دوست من ممنون از حضور گرمت .

    سلام علیکم

    شهادت، زیباترین، بالنده‌ترین و نغزترین کلام



    در تاریخ بشریت است، شهادت بهترین و روشن‌ترین معنی حقیقی توحید



    است وتاریخ تشیع خونین‌ترین و گویاترین تابلو نمایانگر شکوه و عظمت



    شهید است (شهید حاج ابراهیم همت)


    التماس دعا یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی