مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

رسیدی کربلا گریه کن

کــربـلا

دیدی آخرش به امام رضا (ع) رو زدم

رفقا کربلا رفتید گـریه کنید

یادت بیاد قتلگاه ُ عدو ، خَنجرش با گلـو ، عمه سادات بود رو به رو

یادت بیاد !

زینب ُ سلسله ، دخترک قافله ، خنده آن نامرد ِ حرمله

چشم گریه کـن

بیا من رو سینه سوخته کن کربلا

بیادت بیاد !

بچه ای روی دست ، تیری بود به هنجرش نشست

یادت بیار !
تا رسید صدای علی به ح س ی ن ، گریه کن

آمد با سر زانو به پای علی گریه کن

برای قاسم بن الحسن گریه کن

کربلا رسیدی رفیق گریه کن ...



دلم تنگ کربلاست

بفرموده آیت الله بهجت (ره) از فردا چله نشینی برای محرم شروع میشه اگر دلت یک دل سیر گریه میخواد تا محرم گناه نکن

من الغریب الی الحبیب

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۱)

کسب درآمد اینترنتی !!! درآمد ماهیانه بین 50 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان!!! به همراه آموزش و معرفی سایت های معتبر!!!!

http://ptc-bank.blog.ir/

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی