مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

خدمت

بخدا هر کاری از دستم بر میاد انجام دادم بدوم کوچک ترین درخواستی

آخه به امیر المومنین(س) درست نیست ...

ما که سر یه سفره نون و نمک خوردیم

بخدا دل آدم از چنین دوستان و همکار های میگیره

اینقدر دلم به در آمد

آقـــــا چی میکه ازما

آقـــــا جان یا امام زمان تو رو به پهلوی شکسته مادرت زهرا (س) ما رو ببخش

دعـــا من برای ما بدون ادعا خدمت کنیم

دعـــا کن که عاقــــــبت بخیر بشیم

خــــــــــــــدا !!!

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۱)

سلام. بالاخره اولین و بزرگترین سایت دانلود والپیپر ایرانی افتتاح شد
تو سایت ما میتونی همه جور والپیپری دانلود کنی (والپیپر عاشقانه،مذهبی،اینترنت،فیلم و بازی و...)
لطفا حتما به ما سر بزن و...
آها و اینکه اگه خواستی از ما حمایت کنی میتونی ما رو به دوستات معرفی کنی، لینکمون کنی یا اینکه بنرمونو بزاری تو وبلاگت (http://parniawallpapers.ir/wp-content/uploads/2011/12/banner.gif)
راستی هزینه تبلیغات گرافیکی در سایت ما هم ماهیانه فقط 6000 تومنه که میتونی برای افزایش بازدید وبلاگت خیلی مفید باشه.
یه خواهش دیگه ای که ازت دارم اینه که رو تبلیغات پایین صفحمون کلیک کنی. منتظرت هستم
ایمیل : sajjad.en75@gmail.com
ممنونم که وقت گذاشتی و نظرمو خوندی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی