مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

شهادت

دیگه تمام شد ...

چرا اینقدر خودم رو دور میزنم

من اگه عشقم خدایی بود سر 3 سال بهانه دست خدا نمیدادم

کجای کاری مشتی ...

شهید آوینی گفت:

اگر قصد پرواز است قفس ویرانه بهتر! پرستویی که مقصد را در کوچ می یابد از ویرانی نمی هراسد...

الهی العو

الهی! تا به حال میگفتم « گذشته ها گذشت » ، اکنون می بینم که گذشته هایم نگذشت بلکه همه در من جمع است. آه، آه، از یوم الجمع…    « آیت ا… حسن زاده آملی »

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۳)

شهادت تنهــــــــــا پروازی است که دل میخواهد نه پر؛
دل پریدن از دلبستگی ها...
  • زهرا ایمانی
  • "خدایا تو میبینی و سکوت میکنی

    ولی ...

    مردم نمی بینند و فریاد می زنند"





    "خدایا چه بی حساب و بی صدا می بخشی و ما...

    چه حسابگرانه تسبیح می گوئیم"

    آپم
    مکه برای شما,
    فکه برای من,
    بالی نمیخواهم,
    این پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند...
    شهید آوینی

    خوشحالم از دیدن وبلاگتون و از اینکه به من سر زدین.ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی