مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

بــسم رب الشــهدا

دلــــــــم گرفتـــه

نمی دونم چرا غروب ها وقتی پشت کامپیوتر می شینم

 این صفحه رو که باز کنم

وقتی این نوای وبلاگ رو گوش میدم

یهو دلم می لرزه  هی باخودم میگم

اگه ما بودیم می تونستیم حرف حاج ابراهیم همت رو درک کنیم که میگفت فقط اخـــلاص داشته باشید.

وقتی گوش میدم یاد اون روزهـــا می افتم که چــطور توی کارها از هم دیگه سبقت می گرفتند...

اره واقعاَ یادش بخیر... حالا مـــن کجای این قافله ام

نمی دونم چرا فقط حرف شهدا رو میزنم ولی در عمل...

دلم خوشه آرزوی شهادت هم داریم ...

خدایا اگه روزی بشه که منی که دم از شهدا می زدم رو بخوای امتحان کنی

وای بر من!

آخه راست گفتن ملاک حال فعلی افراد است

خــــــدایا خودت کمکم کن حرف های شهدا رو یدک نکشم و عمل کنم




  • علی نیک فرجام

نظرات  (۳)

  • آرمین - WWEstore Manager
  • به نام خدا
    ســـــــــــــــــــــلام و درود فراوان!

    ویژه روز ولنتاین!!!

    #لیوان با چاپ اسم عزیزانتان #ویژه کادویی ولنتاین
    #تیشرت های کشتی کج تمام سوپراستارهای WWE
    #تیشرت های شخصی با عکس و اسم عزیزانتان # ویژه ولنتاین!

    فقط با 6000 تومان!!!

    تضمین کیفیت و رنگ تیشرت در شستشو!!! 100%

    هزینه ارسال رایگان (پست پیشتاز 5000 تومانی به عهده ماست)

    منتظر حضورتان هستیم

    خدانگهدار
    کجایند مردان خوب خدا
    کجایند مردان بی ادعا
    کجایند شور آفرینان عشق
    علمدار و مردان میدان عشق
    همانها که از وادی دیگرند
    همانها که گمنام و نام آورند
    .
    الّلهُمَّ ارزُقنی شَهادَتَ فِی سَبیلِک
  • مـــــــــن او
  • غدیر کربلای عوام بود ، و کربلا غدیر خواص...
    در غدیر، با آنکه بیعت گرفته شد جفا شد....
    و در کربلا با آن که بیعت برداشته شد "وفا" شد...
    امام خامنه ای...

    سلام با اولین پستم به روز شدم ....
    منتظر ردپایی از شهادت...
    تشریف بیاورید...
    ---------------------------------------------------
    جواب نظراتتون تو وب خودم داده میشه.....
    اگه موافق به تبادل لینک هستید......
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی