مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

راه شهادت!

همش میگن ایشالله شهید بشی

دیگه نمیگن بابا شهادت همش یک کلمه نیست

شهادت راه داره روش داره !

بخدا ما هم میتونیم شهید بشیم بقول حاج همت باید اخلاص داشته باشیم !

باید خودمان را پیدا کنیم از خودمان بگذریم تا به خدا برسیم

در این صورت می تونیم شهید بشیم

 ما هم می تونیم بریم جایی که شهید شوشتری رفت ! فقط با اخلاص و با عشق قدم بردار...

تلنگری به خودم!!

وصیت کرد وقتی منو گذاشتید تو قبر، یه مشت خاک بپاشید تو صورتم!

یعنی چی رفیق چرا ؟

برای اینکه به خودم بیام که دنیایی که بخاطرش معصیت میکردم ، یعنی همین!

شهید مدق.

یا زهرا (س) حالا ما کجای قافله ایم

دلت پاک باشه روزیت شهادت

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۱۷)

خط امام را هرگز فراموش نکنید و اگر خداى ناکرده لحظه‏اى غفلت کنید نه اسلامى باقى مى‏ماند و نه امامى و نه دینى. پس بر شما باد ادامه دادن راه شهدا، شهدایى که مظلومانه شهید شده‏اند .
============================================
به سه چیز تکیه نکن ، غرور، دروغ و عشق.آدم با غرور می تازد،با دروغ می بازد و با عشق می میرد
دکترشریعتی
سلام دوست خوبم
به روزم ...خوشحال میشوم خواننده مطلبم باشید
یا علی
  • یـک قدم تا خـدا
  • .

    یابن الحســــن (عج) :

    پس کـــی ظهورتـــــان خبر قاصـــــــــــدک شود؟

    پس کـــی خلف ز ناخلـــف ، آقـــــــا اَلــَـک شود؟

    " عاشـق که شــد که یار به حالـش نظر نکرد " !

    پس کــی رسد که این دلِ عاشق محــک شود ؟


    .

    .
    آری؛
    ما هم میتوانیم...
  • گمنام مثل پدرم
  • گفت: اسکله چه خبر؟

    گفتم: "منتظر شماست که بروید شهید شوید."

    خندید،چند قدم جلو رفت،برگشت نگاهی کرد و دوباره رفت.

    جسدش را که آوردند گریه ام گرفت.

    گفتم: "من شوخی کردم،تو چرا شهید شدی؟

    سلام خدا قوت ....
    سلام
    خدا قوووووووووووت
    اللهم ارزقنا توفیق شهاده فی سبیله
    التماس دعا یا علی
    آقا اجازه!دلزده ام ازتمام شهر...
    بی تو دلم گرفته ازاین ازدحام شهر...
    آقا اجازه!دست خودم نیست٬خسته ام...
    در درس عشق٬من صف آخر نشسته ام...
    در این کلاس٬عاطفه معنا نمی دهد...
    اینجا کسی برای تو برپا نمی دهد...
    آقا اجازه!بغض گرفته گلویمان...
    آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان...

    سلام.وب زیبایی دارید.اگر مایلید از وب من هم دیدن کنید.
    سلام.قشنگ بود.
    ما که لایق نیستیم اما انشالله روزی شما باشه...
    آخ که چی میشه اگه روزی آدم شهادت باشه...
  • جاموندۀ تنها
  • سلام
    شکسته نفسی میکنی اخوی،شما قابل بدونید و دعا کنید لطفا .
    سلام

    اگر از نبودن امام، دردی حاصل شد به درمان ما می‌شتابند و اگر این درد فراگیر شد تمام عالم مداوا میشود؛ مشکل این است که بی درد و بی خیال نشسته ایم که بیاید و در فکر نانی به نرخ روزیم و تا اینگونه ایم نه دردمندیم و نه از درمان خبـری.

    طرح زمینه سازی ظهور
    اگر مایل بودید درطرح شرکت کنید سری به وبلاگم بزنید لطفا
    http://ya3montazer.blogfa.com/post-84.aspx

    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام
    وبلاگ زیبایی دارید،و مطالبتون خیلی تاثیر گذاره...
    در پناه حق
  • طلبه پاسخگو
  • سلام و عرض ادب
    استفاده کردم ممنون از مطالب خوبتون.
    خدایا...اگر خواسته ام را اجابت می کردی به خودم قول داده بودم ، خیلی دوستت داشته باشم حالا که خواسته ام را اجابت نکردی باید حواسم باشد که خیلی بیشتر دوستت داشته باشم آخر می ترسم فکر کنی اینهمه سال تو را به خاطر اجابت خواسته هایم خواسته بودم!!!
    یا علی
    سلام
    مطالب خوبی دارین خدا پشت وپناهتون به ما هم سر بزنید
    سلام علیکم...
    از وصیت نامه ها و دست نوشته های شهدا میشه فهمید راه رسیدن به شهادت استغاثه مخصوص به صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) است.
    یازهرا-
    اللهم ارزقناشهادت فی سبیلک-
    سلام
    باچه اسمی لینکتون کنم ؟حقیرو هم با اسم جمعه های بی نشان لینک کنید خوشحال میشم .
    در پناه حق
    سلام
    آپم منتظر حضورتون
    خوشحال میشم نظرتونو بدونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی