مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

خداحافظ رفیق!


 آره من بدبختم ، بیچاره ام ، بی عرضه ام ، آلوده ام ، واگیر دارم ،
آره ! شیمیایی گناه و معصیتم ، نفسم مریضتون می کنه ، بایدم منو جا بذارید و برید .
بایدم از من فرار کنید ، شماها پاکید ، عزیزید ، آبرومندید ، سالمید . اما من جزام گناه سر تا پامو گرفته . مگه نه .....


یه مرداب خشکیده ام ، اما نامردا منم یه زمانی مثل شما زلال و جاری بودم ، پاک بودم ، کنارتون بودم ، رفیقتون بودم ، اگه همه ی اینا نبودم بابا نوکرتون که بودم . یادته اصغر! یادته برات پوتیناتو واکس می زدم . رضا تو بابا من کمک تیربارچیت بودم . حالا ببین ! ببین ! رفیقتون تو این شهر شلوغ جا مونده زیر دست و پا داره له می شه...

_ چی می خوای مسلمم ؟
_دلتنگ رفتنم ....


_مسلم دلشو تو مشت حسین گذاشت و رفت کوفه ، دیگه دلی نداشت که تو غربت کوفه بگیره یا تنگ بشه . اگر مسلمی چرا تسلیم نیستی ؟ اگه دل دادی چرا بی دل نیستی ؟

_ دلم گرفته مرتضی ... دلم گرفته ... این همه چراغ توی این شهر هیچ کدوم چشمامو روشن نمی کنه ... این همه چشم توی این شهر ، مرتضی هیچ کدوم دلمو گرم نمی کنه . مرتضی اینجا همه می دون که زنده بمونن ، هیچ کس نمی دوه که زندگی کنه . این شهر همش شده زمین دیگه آسمونی نداره این شهر ، من دلم آسمون می خواد مرتضی آسمون ...


_وقتی دلت آسمون داشته باشه ، چه تو چاه کنعان باشی ، چه تو زندان هارون . آسمون آبی بالا سرته .


_آخه از کجا یه آسمون پیدا کنم مرتضی؟
_ فقط چشماتو باز کن تا آسمون چشمای صاحبتو بالا سرت ببینی ، زمین و آسمون از چشمای اون نور می گیرن پسر. چشماتو رو خودت ببند مسلم ، ببند .....

.
.
.
.

اره خداحافظ رفقا شما هم ما رو جا بزارید وقتی دلم میگیره این دیالوگ ها رو میخونم کلی حال میکنم و دلم صاف میکنم ، مسلم داشت التماس میکرد رو ...خداحافظی دوستای شهیدش توی گلزار شهدا ...

دلم گرفته...

  فرمانده گردان خیلی از شهدا بود :

بهش گفتن تو که فرمانده گردان بودی ، کارت درست بود ، از همه ما بهتر بودی ، اما حالا چرا اینجوری! شاگرد نون وا شدی! و شهید نشدی!
گفت: شما از خدا شهادت خواستین ، خدا هم بهتون داد ، اما من از خدا رضا خواستم و گفتم هرچی تو می خوای و می پسندی ، الانم راضیم...

بکش چون صید و در خونم بغلطان
تـــــماشا کـــردن از تــو پرپر از من ...
  • علی نیک فرجام

نظرات  (۲۲)

سلام
شرکت می کنید یا نه؟
سلام
خداقووووت
فقط میتونم بگم
اللهم الرزقنا توفیق شهادة
التماس دعاااااااااااا
یا علی
  • مصطفی جانشین قرارگاه سایبری مالک اشتر
  • سلام ..خسته نباشید ..خدا توفیقتون بده ..
    سلام
    بنده نیز با افتخار شما رو لینک کردم
    به امید روابط متداون
    تا بتوانیم راهی را ره سپار شویم
    اسئلک الدعا
    سلام دوستان



    یک نظر سنجی درباره ی وبلاگ




    ۱) تا بحال چند بار از این وبلاگ بازدید کرده اید ؟

    ۲) نظر کلی تان را در رابطه با وبلاگ بفرمایید ؟

    ۳) تا چه حد مطالب مفید فایده قرار گرفته است ؟ (مختصرا توضیح دهید)

    ۴) جذابیت موضوعات/مطالب/بیان/تاچه حد بوده است؟

    ۵) پست یا پست هایی که بیشتر به دلتان نشست کدامیک هستند؟

    ۶) یک موضوع انتخابی برای بحث در این وبلاگ مطرح کنید.

    ۷) شنوای انتقادات و پیشنهادات شما نیز هستیم
    سلام علیکم...
    به روزم
    یازهرا-
    اللهم ارزقناشهادت فی سبیلک
    آری؛
    این دیالوگ ها به آدم آرامش خاصی می دهد...

    شهادت نصیبتان
    سلام همسنگر
    با عنوان"عطش آتش می زند این جان خسته را" به روز هستم...
    من دلم آسمون می خواد مصطفی.....

    خیلی این فیلم رو عاشقم... ممنون بخاطر تجدید احساس خوبم.
  • راز سرزمین آفتاب
  • دل بیت الاحزان است و از بیت الاحزان اید مدار که جز ناله حزن بشنوی ...یار، هجران گرفته است تا شوق وصل هماره باشد، اما هجران، شوق وحزن را با هم برمی انگیزاند...
    سلام ...
    خدا قوت ...
    به روزم...
    درد دلی نوشته ام برای آقای احمدیان راوی مناطق نور ...
    کامل بخونیدا...
    منتظر حضور
    کلیک رنجه بفرمایید ...
    ---------------------------------------
    دو سوال:
    آقای احمدیان را می شناسید...؟؟؟؟
    امسال عید راهی مناطق نور هستید یا نه ؟؟؟
    خواهش میکنم کامل بخوانید...و نظرتون رو ...
    سفر به سرزمین نور نصیبتان...
    سلام
    شهادت را نه در جنگ، در مبارزه می دهند
    ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم
    غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند . . .

    با آرزوی کربلا بروزم
    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعا
  • خادم الشهدا
  • سلام دوست من داریم زیارت عاشورا میخونیم شماهم دعوت شدید

    اگه مایل بودید بسمه الله

    اجرتون با شهدا

    در پناه حق
    آیت الله حسن زاده آملی:
    سینه خود را شکافتم
    به هر جای آسمان رفتم،
    این سید(سید علی خامنه ای) را دیدم.
    باید قنبر امام خامنه ای کبیر بود.

    سلام .ممنونم از حضورتون .شما لطف دارید وبلاگ شما هم حرف نداره .این مطلب اخر رو خوندم خیلی زیبا و دلنشین بود .به جاماندگی ما رو دامن زد ...
    گفتند: شهید شد..
    دیدمش..
    _کجایی؟چه خبر؟
    گفت:
    زنده ایم،شکر...
    سلام
    ان شاالله زیارت کربلا اونجوری که میخواین نصیبتون بشه
    التماس دعا
  • خادم الشهدا
  • سلام دوست من ممنون که دعوتمو قبول کردیدزیارت قبول

    محتاجیم به دعا

    در پناه حق
    دلم هوای جنوب و خاک شلمچه و...
    دعا کنید بطلبند ما امسال زائر شهدا باشیم.
    التماس دعا
  • طلبه پاسخگو
  • سلام و عرض ادب
    استفاده کردم از مطلب خوبتون.ممنونم از زحمات شما.
    با سوال جدید در وبلاگ گروهی جدید به روز هستم.
    منتظر حضور گرمتون هستم.
    یا علی
    دلم گرفته الفتی به نام نامی رضا (علیه السلام)
    که اسم اعظم خداست نام گرامی رضا(علیه السلا)

    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(علیه السلام)

    سلام
    با اجازه بنده راهی حرم آقا امام رضا(علیه السلام) بوده و در آنجا دعا گوی شما و خانواده محترمتان خواهم بود.
    ببخشید اگر چند روزی نمیتوانم به وبلاگتات سر بزنم.
    اسئلک الدعا
    راستی برای پست های جدیدتان خبر دهید
    اسئلک الدعا
    عمریست که از حضور او جا ماندیم
    در غربت سرد خویش تنها ماندیم
    او منتظرست تا که ما برگردیم
    ماییم که در غیبت کبری ماندیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی