مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

یهود چه میکند؟

امشب بعد هیئت یک از بچه ها یه ماهنامه ای رو بین بچه ها پخش کرد یه قسمت این ماهنامه درباره عمل کرد یهود در مبحث آخر الزمان بود چیزه خیلی جالبی بود گفتم برای شما هم خلاصه ای از اون رو بنویسم ببینید که ما کجای قافله ایم!؟

بطور خلاصه عرض شود خدمت رفقا!


256 دانشگاه و کالج در آمریکا در رشته آخر الزمان دانشجو می پذیره.

154 دانشگاه در همین کشور دکترای آخر الزمان میدن...


می گم: اصلاَ چه جوری آمریکا و غرب این همه روی این بحث (آخر الزمان) 

مانور می دن؟

مگــــــــه قرار کسی بیاد؟ اصلاَ میگم چرا آمریکا؟

من فکر میکنم تمام اعمال غرب به ویژه آمریکا در جهت اینکه می دونن قراره یکی بیاد که ظلمشون را از بین ببره حالا اونا زودتر دست بکار شدن اما زهی خیال باطل.

---------------------

 پ ن : اما یادت نره توی دانشگاه های کشور ما حتی 2 واحد درس اختیاری هم در مورد امام زمان نیست.

آقــــام کجاست؟؟؟


شایـــــد از هنگام ظهور اندکی بیش نمانده باشد.

لحظــــــه ها از دست رفت

عمر ما بر بـــــاد رفت

هر که مـــــرد هست یا علی!!!

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۳)

نبودنت ، راز برون افتاده ای ست که هر جمعه در حنجره ام بغض می شود ،

وقتی غروب می شود ،

و من هنوز چشم در راهم ...

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
ممنون و سپاس از حضورتون .خیلی عالی بود .من که اصلا چنین اطلاعاتی نداشتم .دستتون درد نکنه خدا قوت .
واقعا درست می فرمایید .کاش یه کتاب در دانشگاه ها بود خاص آقا امام زمان عج که به همه امور پرداخته بود .اما متاسفانه ...
اللهم ارزقناشهادت فی سبیلک...
یهودی ها خیلی وقته دارن خودشون رو برای جنگ آخر الزمان آماده می کنن .

کلا" میشه گفت که ماها خیلی از قافله عقبیم.

فک کنم کمکم دارم معنی مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ رو می فهمم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی