مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

شهید آوینی



شهادت در رکاب امام خمینی زیباست اما دفاع از ولی فقیه حاضر از آن زیباتر است. خون دادن برای امام خمینی زیباست اما خون دل خوردن برای امام خامنه ای از آن هم زیباتر است.

شهید آوینی
  • علی نیک فرجام

نظرات  (۸)

اگر می خواهید همه چیز را درباره جادو ، متافیزیک ، علوم غریبه ، سحر ، یوگا ،

ماوراالطبیعه ، ناشناخته ها و ... بدانید و اسرار این علوم شگفت انگیز را بیاموزید...

با ما در ارتباط باشید

http://www.jadoogar1.blogfa.com

*****___جادوگر___*****
سرخوش آن عیدی که آن بانی نور / ازکنار کعبه بنماید ظهور
قلبها را مهر هم عهدی زند / از حرم بانک انا المهدی زند . . .
عیدتان مبارک باد
سلام به روزم منتظرحضورگرم شما و نظراتتون هستم.یاعلی
  • وبلاگ حضرت دوست
  • سلام به برادر انتظار2
    خوبی داداش
    من وبلاگتو لینک کردم اگه قابل میدونی مارو لینک کن
    (http://hazratedost1.blogfa.com/)

    همیشه زنده باد ولایت
    پرسید ز من رفیق باتجربه ای
    ای برلب تو ز دوست هر زمزمه ای،
    محبوب تو کیست؟
    بی تأمل گفتم:
    سیّد علی حسینی خامنه ای
    سلام
    سال نو مبارک
    انشاالله سال خوب و سرشار از موفقیت داشته باشید.
    و خدا میداند چگونه شهدا نزد پرودگارشان روزی میخورند
    بعد از مدتها با قسمت سوم اسرار الصلوه به روزم ، خوشحال میشم سربزنید.
    موید باشید
    سلام بر آنانکه در پنهان خویش همیشه بهاری برای شکفتن دارند!...
    سالی که بی ظهور تو تحویل می شود
    خود بزم ماتمی است که تجلیل می شود
    امسال هم به سفره خود کم گذاشتیم
    سینی که با سلام تو تکمیل می شود...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    با اجازه لینکتون کردم!اگه مایل بودید منو با اسم اقیانوس حیا لینک کنید.ممنون
    با سلام و عرض ادب
    سال نو رو خدمت شما تریک عرض میکنم ان شالله سال پر خیر و برکتی داشته باشید.
    با یک سوال جدید به روزم،منتظر حضور گرمتون هستم.
    التماس دعا
    عروج دل،به از سر گذشتن است..
    شاید از همین روست که در عالم ناسوت
    سر های ما را بین قلب و آسمان گذاشته اند!
    .
    سلام
    به روز هستم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی