مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

آقا جان چشم براهم!

9_8704030798_L600.jpg

فرقی نمی کند!
یک ساعت بیش تر شود اما به نبودنت فکر می کنم،
و از نبودنت فریاد ...
- بــــــــی قرار از 6 ماه دیگرم که یک ساعت کمتر...
  • علی نیک فرجام

نظرات  (۶)

دلم گرفت از نیامدنت...
سلام
توفیقی نسیبم شد مدتی مسافر کربلای ایران و مهمان شهدا بودم
از اینکه نتوانستم به وبلاگتان سر بزنم عذر میخواهم
انشاالله سال خوب و پر معنویتی را در زیر لوای بقیه الله الاعظم (عج) داشته باشید
ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) را به رهبر عزیزم و همچنین شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم.
اسئلک الدعا
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
سلام
نیستی برادر؟
خدا قوت , بروزم و منتظر نگاههای گرمتون
در پناه حق
کاش این دل ذره ای هم غم نداشت
یـا غــم دیرینه اش مـــرحـــم نداشت
ایــن فـقـیر گـــوشه گــیر داغ دار
گــر تـو بودی کار با عــالــم نداشت
با حضــورت پیش چـشم مــردمان
انتظارم حالـتـی مـبهــم نداشت
گــر تــــو بودی عــابر این کـوچه ها
این دل شوریـده چیزی کــم نداشت
شیخ مـا گفت از فــراق فاطمه(س)
مهدی او حالتی جز غــــــم نداشت
اسئلک الدعا
  • نقطه چین تا خدا
  • سلام وبلاگ خوبی دارید با اجازه لیتکتون کردم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی