مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

حُر جبهه های دفاع مقدس

شهید ضرغام قبل از دوران انقلاب

نیروی کمکی نیامد. توپخانه هم حمایت نکرد. همه نیروها به عقب آمدند. شب بود که به هتل رسیدیم .

آقا سید( شهید سید مجتبی هاشمی- جانشین جنگهای نامنظم) را دیدم، درد شدیدی داشت. اما تا مرا دید با لبخندی بر لب گفت: خسته نباشی دلاور، بعد مکثی کرد و با تعجب گفت: شاهرخ کو؟
بچه ها در کنار جمع شده بودند. نفس عمیقی کشیدم و چیزی نگفتم. قطرات اشک از چشمانم سرازیر شد ،سید منتظر جواب بود. این را از چهره نگرانش می فهمیدم.
کسی باور نمی کرد شاهرخ دیگر در بین ما نباشد. خیلی از بچه ها بلند بلند گریه می کردند. سید را هم برای مداوا فرستادیم بیمارستان. روز بعد یکی از دوستانم که رادیو تلویزیون عراق را زیر نظر داشت سراغ من آمد نگران و با تعجب گفت: شاهرخ شهید شده؟ گفتم چطور مگه؟ گفت: الآن عراقی ها تصویر جنازه یک شهید رو پخش کردند. بدن بی سر او پر تیر و ترکش و غرق در خون بود.
سربازان عراقی هم در کنار پیکرش از خوشحالی هلهله می کردند. گوینده عراق هم می گفت ما شاهرخ، جلاد حکومت ایران را کشتیم!

اثری از پیکر شاهرخ نیافتیم . او شهید شده بود. شهید گمنام. از خدا خواسته بود همه را پاک کند. همه گذشته اش را. می خواست چیزی از او نماند. نه اسم ،نه شهرت،نه قبر و مزار و نه هیچ چیز دیگر. اما یاد او زنده است. یاد او نه فقط در دل دوستان ،بلکه در قلوب تمامی ایرانیان زنده است. او مزار دارد. مزار او به وسعت همه خاکهای سرزمین ایران است. 


او مرد میدان عمل بود .او سرباز اسلام بود . او مرید امام بود .شاهرخ مطیع بی چون و چرای ولایت بود و اینان تا ابد زنده اند.

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۸)

انشالله شفیعمون باشن روز جزا...
خدا ایشان را قرین رحمت کناد..
عمریست که با عنایت تو گریه میکنم
تنها به دست غربت تو گریه میکنم
عمریست پای بیرف مشکی روضه ها
در سایه سار رحمت تو گریه میکنم
گاهی ستاره میشوم و تا سپیده دم
در آسمان غربت تو گریه میکنم
قبرت که نیست دل خوشم از آن که عاقبت
پایین پای هیئت تو گریه میکنم
وای از ضریح گم شده بانوی بی نشان
در حسرت زیارت تو گریه میکنم
تا صبح در حوالی دل تنگی بقیع
با بوی یاس تربت تو گریه میکنم

اسئلک الدعا
هر سینه که دوستدار زهراست
آشفته و بی قرار زهراست
گنجینه ی هفت آسمان ها
در سینه ی خون نگار زهراست
از شرح کرامتش همین بس
عالم همه وامدار زهراست
شهادت دخت نبی اکرم (ص) تسلیت باد .
بروزمو منتظرنگاهای گرمتون
بر مشام جان رسد بویی غریب از کوچه ها
بوی سیلی، یاس نیلی، حمله ی آلوده ها
بوی گریه، خاک چادر، بغضی از جنس حسن
صبر حیدر، اشک زینب، غنچه ایی در شعله ها
السلام ای فاطمیه، ابتدای کربلا
روضه غم، اشک نم نم، آه مادر مرده ها

التماس دعا.
  • بچه های مطهرونی
  • سلام دوست عزیز، یه سوال!!
    شکر کردن بلدید؟؟
    سری به ما بزنید یه نمونه ی خیلی زیبا از شُکر رو پست زدیم دیدنش خالی از لطف نیست. پاینده باشید یا علی
  • آسمانی های زمین
  • باور نمی کنم که نباشی میانمان
    تو زنده ای تمام جهان خیس باورت
    التماس دعا
    سلام علیکم
    بنده هم شهادت بی بی دو عالم ,غریب مدینه حضرت زهرای مرضیه (س) تسلیت میگم
    ان شاالله اون دنیا شفاعت کننده شیعیان و دلسوخته گان خاندانشون باشند
    اللهم الرزقنا توفیق الزیارة
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی