مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

شهید کشوری




پ‍‍انزد‌ه‍م‌ ‌آذر م‍‍اه‌ م‍ص‍‍ادف‌ ‌اس‍ت‌ ب‍‍ا س‍‍ال‍روز ش‍‍ه‍‍ادت‌ ش‍‍ه‍ی‍د س‍رل‍ش‍گ‍ر خ‍ل‍ب‍‍ان‌ "‌اح‍م‍د ک‍ش‍ور‌ی‌" ک‍ه‌ به دل‍ی‍ل‌ دلاور‌ی‌ ‌ه‍‍ای‍ش‌ ب‍ه‌ "‌ع‍ق‍‍اب‌ ت‍ی‍ز پ‍رو‌از ج‍ب‍‍ه‍ه‌ ‌ه‍‍ا‌ی‌ ج‍ن‍گ"‌ ل‍ق‍ب‌ گ‍رف‍ت‌. 

شهید یک پلاکش هزاران دل می برد


شهید یادت کردم که یادمان باشی ...

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۶)

سند این حرفتون کجاست از کدوم کتاب؟؟؟؟؟؟

بدانیم شمری که سر امام حسین را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت
سلام
وبلاگ جالبی داری. خوشم اومد
وقت کردی به چاردیواری سر بزن. خوشحال میشم
اگه خواستی منو لینک کنی با اسم چاردیواری بلینک
سلام دوست عزیز من میدونم از فرمایشات امام خامنه ای است

ولی من برای خودم منبعشو میخوام یعنی تو کدوم کتابه احتیاج دارم؟؟؟
عکس شهدا را می بینیم اما عکس شهدا عمل میکنیم

دوست عزیز شما به جای اینکه بیای و جواب منو بدی نظر منو تائید نمی کنی من فقط سندشو خواستم که تو کدوم کتابه چون یه مطلبی خواستم در اینباره بنویسم و هر مطلبی احتیاج به یه سند داره خلاصه ببخشید...

التماس دعای فرج

یا علی مدد از غیر تو ننگ است
این هفته، هفته ی بهترین دوسته بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه ی همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. ...البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ...ببین چند تا پس میگیری. اگه بیش از 7 تاگرفتی پس واقعا محبوبی. ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ - ♥♥ -♥♥
من اگر تند رفتم شرمنده و از شما معذرت میخوام ببخشید خودم قبول دارم تند رفتم ببخشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی