مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

فاطمه جانم


در را که زدند زن هنوز داشت برای فوت پدرش گریه می کرد.
مرد قیام کرد که برود و در را باز کند. زن گفت:
احتمالا آمده اند به من تسلیت بگویند. خودم می روم در را باز می کنم. و رفت.
پشت در که رسید پرسید: کیستی؟

گفت: در را باز کن ، آمدیم علی را برای بیعت ببریم ...




درد کوتاهایم بود
علی غریبه ...علی غریبه...

  • علی نیک فرجام

نظرات  (۱)

سلام
مطالب وبتون عالی بود
دنبال چندتا نویسنده برای سایت عاشقان مهدی(عج) هستم تا با کمک هم بتونیم سایتی در شان این بزرگوار بسازیم و مطالب ارزنده ای را در فضای
مجازی طبق فرمایش امام خامنه ای که (حوزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد ) انتشار دهیم
همانطور که میدانید دشمنان شیعه در سایتهای مختلف مطالبی ضد شیعه
انتشار میدهند و این از کم کاری ما در این حوزه است که راه را برای آنها
باز گذاشته ایم
نمونه ای از آن توهین به امام هادی (ع) است که اگر در گوگل سرچ کنید
(امام نقی) متوجه موضوع خواهید شد

اگر مایل به همکاری هستید حتما اطلاع بدید
اجرتون با آقا امام زمان

http://www.lovers-mahdi.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی