مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

نوکــریم چـون بـار عشــق را بر سـر شـانه میبـریـم

مِنَ الغَریبِ إلی الحَبیبِ

به اسم حبیب

بیا !
به کلمه بیا
اینجا خانه‌ی من است
به خانه‌ام بیا
چشمانم لیاقت نگاه به چشمانت را ندارد
اینجا کلمه به کلمه نگاهت می کنم .
" اللهم عجل لولیک الفرج "

یا زهرا سلام الله علیها

آخرین مطالب

قرارگاه

اینجا قرارگاه من است
جایی که قرار است دلم قرار بگیرد

و

می گیرد...



یا زهرا(س)
  • علی نیک فرجام

نظرات  (۳)

  • امیر حسین کیانپور
  • سلام برادر میای تبادل لینک؟؟؟ لطفاً پاسخ بده
    پاسخ:
    سلام
    رفیقم انجام شد
    دعا کن برای ما
    سلام
    یا زهرا(س)
    باعرض سلام .مطالب بسیار زیبایی است .کوتاه ومفید بعضی از مطالب حال روضه داره وبرا امام غریبم گریه میکنم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی